Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 for en sugen server dete her der...

Go down 
AvInnlegg
kua_me_hua

kua_me_hua


Antall Innlegg : 27
Join date : 23.12.2011
Age : 27
Bosted : åna-sira

for en sugen server dete her der... Empty
PosteTema: for en sugen server dete her der...   for en sugen server dete her der... Icon_minitimeLør Apr 07 2012, 23:32

dette er ikke noe søknad om å bli unbanna, men noen jeg føler jeg må si.

kjære team bravo jeg kjønner ikke helt hva som ble gale med servern men dere har vert fall ødelagt den. i begynelsen var det greit og morsomt og spille på servern og jeg likte å spille der så gått at jeg velgte å støtte servern (donere) men etter vert ble servern dorligere og dorligere dere gikk og klagde på ting som ikke var finne eller som dere ikke var fårnøyd me og gnålte på folk at de måtte bygge finere selv om det ikke er noe regler får hvordan du skal bygge uten får spawn. vis dere ikke har skjønt det så kommer folk får å ha det gøy på en server spiller med venner og lignene de kommer ikke får å bygge ting slik adminene vil ha det men etter hvordan de vil ha det selv de skal bo der ikke dere. selv om det ikke ser bra ut skal ikke dere klage på hva jeg bygger.
er spillern fornøyd burde dere være fornøyde


jeg hadde bygget et tårn til toppen av himmelen og hadde tenkt å lage en mob spawner plass der opp men så logger jeg på en dag og da er tårne vekke og jeg har aldri sett noen regler på at det ikke er låv å bygge hva du vill? hadde det vert i singel player verdenen min hadde jeg ikke tenkt på hvordan det så ut men hvordan den virket.

så hørte jeg med sru og han sa at det ikke er noen regel om hvordan du skal bygge ting så da bygger jeg et nytt tårn så kommer jeg på 2 dager etter på og det er vekk.


så ble jeg banna i dag og det var i grunnen med vilje vill vekk fra denne drit servern og kansje jeg skal søke om å bli unbanna etter vert men så ser jeg hva sru holder på med han ødeleger huse mit og alle kistene min med ting i og det var da jeg bestemte meg får å skrive dette. da lurer jeg på hvorofr er det vitst å ha denne topicen hvis huse dit blir borte etter at du ble banna ?
så derfår har jeg bestemt meg får å slutte på servern og aldri komme tilbake. jeg har funnet meg en ny server der du ikke blir mast på hvordan ting ser ut du kan prate hvordan du vil og adminene hjelpsome og vill ikke ødelege huse dit hvis du blir banna.

så jeg takker får meg. jeg som trodde dette skulle bli en god server men i mine øyner er den desvere ikke det.

takk får at du gadd og lese dette
~mvm kua_me_hua ~

ps. jeg kommer ikke til å lese komentarene på denne posten.
Til Toppen Go down
 
for en sugen server dete her der...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Minecraft 1.2.3
» Server Fremgang
» Server ustabilitet.
» Server tilbakestilt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Ban Appeal-
Gå Til: