Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 mythbusterns rapoterer Kua_me_hua

Go down 
3 posters
AvInnlegg
mythbusterns

mythbusterns


Antall Innlegg : 12
Join date : 09.01.2012
Age : 26
Bosted : haugesund

mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Empty
PosteTema: mythbusterns rapoterer Kua_me_hua   mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Icon_minitimeFre Feb 10 2012, 23:11

han irriterte meg for ca 2 timer og eg ba han om å slutte. eg blir så sur at eg banna til han og fikk ackl= acknowledge.
han sa nei til NESTEN alt eg sa og drev å tok alle uttrykk eg sa for seriøst. eg ber ikke om å bane han for alltid med i en uke slik eg får litt fred og han får tid til å tenke seg godt om.
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer Kua_me_hua   mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Icon_minitimeFre Feb 10 2012, 23:35

mythbusterns skrev:
han irriterte meg for ca 2 timer og eg ba han om å slutte. eg blir så sur at eg banna til han og fikk ackl= acknowledge.
han sa nei til NESTEN alt eg sa og drev å tok alle uttrykk eg sa for seriøst. eg ber ikke om å bane han for alltid med i en uke slik eg får litt fred og han får tid til å tenke seg godt om.

Takk for rapporten! Team Bravo vil under forske dette..
Til Toppen Go down
pothead7

pothead7


Antall Innlegg : 16
Join date : 08.02.2012
Age : 26
Bosted : Åna-Sira

mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer Kua_me_hua   mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Icon_minitimeFre Feb 10 2012, 23:42

Det var ikke så gale. det du kunne ha gjort var bare å ikke snakke i det hele tatt
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer Kua_me_hua   mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Icon_minitimeLør Feb 11 2012, 22:35

Vi har nå gått igjennom saken, og vi kommer til å passe på at dette ikke gjentar seg. Hvis det gjentar seg vil en straff bli tatt. Om dere ikke kan snakke med hverandre så bør dere bare holde dere unna hverandre.
Til Toppen Go down
Sponsored content





mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer Kua_me_hua   mythbusterns rapoterer Kua_me_hua Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
mythbusterns rapoterer Kua_me_hua
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» mythbusterns rapoterer natamana

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Report Player-
Gå Til: