Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 mythbusterns rapoterer natamana

Go down 
2 posters
AvInnlegg
mythbusterns

mythbusterns


Antall Innlegg : 12
Join date : 09.01.2012
Age : 26
Bosted : haugesund

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 15:55

han har tingene mine fra arenaen, og me ble enige om at me ikke skulle ta tingene til hverandre når en dør. skilifer var med men han har ingenting med saken å gjøre. han tok masse verdifulle ting som 1 diamant og masse iron og gold og fult iron amor og 2 diamond pickaxe og 2 slimebals og masse bone meal og farger og ca 32 piler og litt mat og mer.
han bor med meg så han kunne enkelt plassert alt i en kiste i huset vårt men det har han ikke gjort. denne hendelsen skjedde i går. så eg ber om tinga mine og han straffet. jeg ''rage quita'' i går fordi eg mista 10 lvl i tillegg men det må alle akseptere fordi det er umulig å unngå å plukke opp exp. så eg vet ikke hva som skjedde etter eg slutta fordi eg skulle gå innpå 2 min senere for å få tilbake tinga men minecraft kræsja helt så eg måtte laste den ned igjen noe som tar masse lykke fordi den stopper hele tiden mellom 0% til 100%. eg fikk det til. så plis kan dere gjøre noe med dette?
Til Toppen Go down
mythbusterns

mythbusterns


Antall Innlegg : 12
Join date : 09.01.2012
Age : 26
Bosted : haugesund

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: ps. kan noen plis sende en kopi av deres .minecraft?   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 16:20

min minecraft har klikke helt igjen Sad
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 17:03

Har du snakket med han etter deg? Hvis ikke, så gjør det først. For alt vi vet så har han ikke kommet seg hjem etter dette som har skjedd. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du har gått i krig med så mange "verdiløse" ting. Du nevner også at du mistet XP, noe som du også vet ikke kommer tilbake skriver du, så hvorfor i det hele tatt nevne det? Synes du skal snakke med han først før du tar kontakt med oss om dette.
Til Toppen Go down
mythbusterns

mythbusterns


Antall Innlegg : 12
Join date : 09.01.2012
Age : 26
Bosted : haugesund

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 17:22

ok men eg komme ikke innpå minecraft pga minecraft jar kræsja
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 17:25

mythbusterns skrev:
ok men eg komme ikke innpå minecraft pga minecraft jar kræsja

Nei, da må du nok avinstallere og installere på nytt..
Til Toppen Go down
mythbusterns

mythbusterns


Antall Innlegg : 12
Join date : 09.01.2012
Age : 26
Bosted : haugesund

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 18:04

det går ikke eg må ha en full kopi av .minecraft
når eg laster ned stopper den mellom 0% til 30% eg har prøv over hundre ganger eg tuller ikke engang. eg har sletta alt restarta pc etc.
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitimeFre Jan 27 2012, 18:13

mythbusterns skrev:
det går ikke eg må ha en full kopi av .minecraft
når eg laster ned stopper den mellom 0% til 30% eg har prøv over hundre ganger eg tuller ikke engang. eg har sletta alt restarta pc etc.

Du er først nødt til å slette alt som har med Minecraft å gjøre, for å så nedlaste det på nytt igjen. Gå inn på %appdata% og slett hele .minecraft mappen.

Innlegg stenges pga off-topic.
Til Toppen Go down
Sponsored content





mythbusterns rapoterer natamana Empty
PosteTema: Re: mythbusterns rapoterer natamana   mythbusterns rapoterer natamana Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
mythbusterns rapoterer natamana
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» mythbusterns rapoterer Kua_me_hua

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Report Player-
Gå Til: