Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 Hvorfor jeg skal bli unbana

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ian123321




Antall Innlegg : 1
Join date : 21.01.2012
Age : 25

Hvorfor jeg skal bli unbana Empty
PosteTema: Hvorfor jeg skal bli unbana   Hvorfor jeg skal bli unbana Icon_minitimeFre Apr 20 2012, 21:14

Jeg vil bli unbana fordi jeg likte denne serveren veldig godt og jeg angrer på at jeg brukte x-ray.

Jeg lover at jeg skal være andeledes, (ikke bruke x-ray eller andre mods til å med singleplayer mods)

Jeg kan begynne alt på nytt, jeg kan gi dere alt jeg fikk med x-ray og hadde og dere kan ta ifra meg alle pengene mine.

Jeg vil spille med venner og ha det gøy og bygge store fine ting.

Vennene mine har det så gøy på serveren uten meg, og de ville gjerne ha med meg.

Grunnen til jeg brukte var at jeg ville ha diamonds, det var dumt av meg å gjøre fordi det kan gjøre store konsekvenser.

Jeg brukte x-ray fordi jeg glemte å force-update når jeg på singleplayeren min, jeg ville teste x-ray bare en gang.
Da gikk jeg inn på serveren fordi jeg glemte at jeg hadde x-ray, da gikk jeg ned i hula mi glemte jeg at jeg var på bravo, så jeg brukte x-ray. Sad

Det var så hyggelige folk der, jeg husker alle de kule cave-turene og sånt.

Jeg håper jeg kan bli unbanet, og starte alt helt på nytt og ha kjempe gøy og spille på minecraft bravo. Smile





Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

Hvorfor jeg skal bli unbana Empty
PosteTema: Re: Hvorfor jeg skal bli unbana   Hvorfor jeg skal bli unbana Icon_minitimeFre Apr 20 2012, 21:42

Hei Ian.

Vi har nå mottatt din ban appeal, og vi skal ta et raskt møte med ledelsen for å se om vi kommer til å gjenoppta saken. Hvis saken blir åpnet igjen må du regne med at du er nødt til å svare på en god del spørsmål, men det er sånne ting vi eventuelt kommer tilbake til om saken blir åpnet igjen.

Kan du sende meg en PM her på forumet med en e-post addresse du sjekker daglig som vi kan lett nå deg på?

Jeg anbefaler deg nå, de dagene du blir sittende å vente på et svar fra oss om hva som kommer til å skje, at du går inn på være regler og leser disse grundig. Ingen skumlesing. Du har opplevd at Team Bravo har ingen problemer med å ta folk i regelbrudd. Sitat fra tidligere møte "Når en spiller er ute stengt, og får en ny sjanse ved å sende inn ban appeal er ikke den nye sjansen så stor, den er heller veldig liten og ved en liten filleting så blir spilleren ute stengt igjen... for godt."
Til Toppen Go down
 
Hvorfor jeg skal bli unbana
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Ban Appeal-
Gå Til: