Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
TheSidKir

TheSidKir


Antall Innlegg : 34
Join date : 15.02.2012
Bosted : Væstføld

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeLør Mar 03 2012, 21:52

Jeg (TheSidKir) og TheUglyMiner var og lekte på pvp-arenan og når vi tok en pause kom plutselig BeniiGamer og drepte TheUglyMiner og nektet å gå tilbake stuffet!
Her er noen bilder: Bilde.1: http://www.mediafire.com/?70fdbht04m34hpd Bilde.2: http://www.mediafire.com/?397pky561oksdha
Spørmål til BeniiGamer:
(Bilder funket ikke akkuart nå.) Hvorfor vil du ikke gå TheUglyMiner stuffet tilbake, BeniiGamer?
Han svarte:
Fordi jeg drepte han og vant stuffa.
PS: Vi hadde ikke avtalt noe Pvp!
TheUglyMiner hadde:
Iron armour (Uenchantma) (Ikke full armour) (Kanskje kun iron boots og litt mer)
Iron sverd (Halvveis brukt)
Cobblestone (Ca. 1 stacks)
Litt dirt
Også vet han ikke om noe mer.
Håper han får en straff for dette!
Mvh
@TheSidKir@ og @TheUglyMiner@



Sist endret av TheSidKir den Søn Mar 04 2012, 09:28, endret 1 gang
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/thesidkir
TheSidKir

TheSidKir


Antall Innlegg : 34
Join date : 15.02.2012
Bosted : Væstføld

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeLør Mar 03 2012, 21:58

Her er 1. bilde:TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! 20120303224005
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/thesidkir
zappdos




Antall Innlegg : 11
Join date : 31.01.2012

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeSøn Mar 04 2012, 10:41

det samme gjorde han mot meg.. jeg og Hkon var i pvp så vant hkon så kom BeniiGamer og tokk alle tingene mine før hkon fikk det.. så nor jeg kom og skulle ha det ville han ikke gi det tilbake..
jeg hadde:
den platebodyen jeg fikk av sru (diamant platebody)(oppgradert)
en diamant bukse.
en diamant hjelm(oppgradert)
diamant sko
og litt mere..
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeSøn Mar 04 2012, 16:55

Dere er nødt til å sette deres egne regler når dere skal slåss i PVP. PVP er ikke akkurat et sted hvor du kan stå og regne med at du ikke blir drept. Før dere starter en kamp, så planlegg og snakk med hverandre hva slags regler dere skal ha. Om vinneren kan ta opp og beholde tingene til de som dør, eller om de skal få tilbake tingene når en dør.

Saken her velger jeg av å avslutte på grunn at dette ble rettet opp av Annika igår.
Til Toppen Go down
zappdos




Antall Innlegg : 11
Join date : 31.01.2012

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeSøn Mar 04 2012, 19:53

men jeg og hkon hadde laget regler.. vi var enige om at han so vannt skulle gi tingene tilbake
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitimeSøn Mar 04 2012, 20:26

zappdos skrev:
men jeg og hkon hadde laget regler.. vi var enige om at han so vannt skulle gi tingene tilbake

Er ikke det rettet opp i enda?
Til Toppen Go down
Sponsored content





TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Empty
PosteTema: Re: TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!   TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
TheUglyMiner og TheSidKir og mange andre rapporterer BeniiGamer!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» happ12345 rapporterer BeniiGamer
» TheSidKir's shop, kom og kjøp!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Report Player-
Gå Til: