Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 misfårnøyd

Go down 
2 posters
AvInnlegg
kua_me_hua

kua_me_hua


Antall Innlegg : 27
Join date : 23.12.2011
Age : 27
Bosted : åna-sira

misfårnøyd Empty
PosteTema: misfårnøyd   misfårnøyd Icon_minitimeTor Mar 01 2012, 17:33

blir stengt inne og froset i et jord hus bare får jeg plaserer dirt blocks på eiendomen min i protest mot et fjell adminene satte opp!
serveren er ikke en fri server at du kan bygge hva du vil ?
sru og kustus oppfører seg som dikatoer ! og det er ikke ytringsfrihet!!!!!
Til Toppen Go down
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

misfårnøyd Empty
PosteTema: Re: misfårnøyd   misfårnøyd Icon_minitimeTor Mar 01 2012, 18:24

Du ble fryst for å forindre med ødeleggelse og gjøre eiendommen som er nær Chicken Avenue enda styggere. Når du sa du ikke kom til å snakke før du ble unfreezed igjen, så ble du sperret inne for at du skulle kjede deg og ikke se noen ting. Men med en sånn holdning du har Adrian, så er det en holdning vi ikke ønsker på serveren og en sånn dårlig barnslig oppførsel. Vi har sagt til deg om dere bruker litt med tid på å gjøre området pent, så skal fjellet bli fjernet, men istedet for å få ræva i gir så begynner du å syte om alt mulig. Dere har sjansen til å få fjellet fjernet, men det nytter ikke bare å gjøre området enda verre enn det allerede er.

Om du tar deg sammen litt Adrian, så bli vi mye mer hjelpsomme og mye mer uhyggelig, men med enn sånn oppførsel du har visst de siste dagene så er det vanskelig for oss å holde oss snille, når vi har bedt deg gang på gang om å gjøre noe med det, og nå skulle dere liksom starte med en protest? Skal si dette rett ut som jeg sier ting rett ut her i dette innlegget, du er ganske nærme en temp ban, men jeg antar at du er i dette humøret akkurat nå at du ikke bryr deg så veldig mye. Men jeg har hvertfall sagt ifra en gang til. Huset til Hkon er greit nok, men vi liker ikke alle andre små husene som er spredt rundt om kring, som er laget av cobble her og cobble der. Hadde jeg vært deg, ville jeg gått over alle bygningene, og spurt "Trenger jeg virkelig denne byggningen?", ting hadde sett hundre ganger bedre ut om mange av disse husene hadde vært bygd litt gjennomtenkt og kanskje ha noen ting under bakken.

Vi satte opp fjellet for når vi ga nye spillere et hus i Chicken Avenue, og de logger på serveren for første gang så vil vi at de skal få et god førsteinntrykk av serveren, noe dem ikke får ved synet av masse wood i bakken tilfeldig plassert, cobblestone også tilfeldig plassert, hus som er laget av bare cobblestone, redstone liggende rundt om kring, og sopp som var her og der.

Her er min forklaring på situasjonen.

Avstemningen ble slettet grunnet useriøst.
Til Toppen Go down
 
misfårnøyd
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: General Gametalk-
Gå Til: