Minecraft Bravo
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnMap

 

 kua_me_hua rapotere darthgamer2000

Go down 
4 posters
AvInnlegg
kua_me_hua

kua_me_hua


Antall Innlegg : 27
Join date : 23.12.2011
Age : 27
Bosted : åna-sira

kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: kua_me_hua rapotere darthgamer2000   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitimeFre Jan 20 2012, 19:01

jeg lar han låne grise huse mit når han er afk og når jeg åpner døra får å slippe han ut sprenger det en creeper på meg og jeg sier at han ikke skal ta tingene mine. når jeg kommer tilbake igjen har han tatt meste parten av tingene og springer ut i skogen jeg springer etter og sier at han skal stope men han gjør det ikke. jeg springer føre han men han nekter å stoppe. jeg logger ut fårde jeg skulle spise og i det jeg logger ut ser jeg hat han dør og etter jeg har spist sier han at hen her mista tinga mine og gidder ikke å skaffe det tilbake til meg og gidder ikke å betale får det Sad
jeg hadde 26 nether warts 2 potions en speed (8 min)
og en potions of potions og 1 iron sverd og mye anet tull Sad
jeg gide han frist til klokka 8 til å skaffe det tilbake.og han klarte ikke det Sad
[img]kua_me_hua rapotere darthgamer2000 1083926[/img]





[img]kua_me_hua rapotere darthgamer2000 1083928[/img]






[img]kua_me_hua rapotere darthgamer2000 1083930[/img]






[img]kua_me_hua rapotere darthgamer2000 1083931[/img]
Til Toppen Go down
DarthGamer2000

DarthGamer2000


Antall Innlegg : 17
Join date : 19.12.2011
Age : 28
Bosted : Løken

kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: Re: kua_me_hua rapotere darthgamer2000   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitimeFre Jan 20 2012, 19:50

Beklager men æ prøvde å forklare.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/DarthGamer2000?feature=guide
Kustus
Administrator
Kustus


Antall Innlegg : 55
Join date : 19.12.2011
Age : 38
Bosted : Bodø

kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: Case Closed.   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitimeFre Jan 20 2012, 22:09

Da er saken stengt.

Kua_me_hua får items tilbake fra server.

Darthgamer2000 ble straffet med 5 dager tempban og penge kontoen er tømt.
Til Toppen Go down
DarthGamer2000

DarthGamer2000


Antall Innlegg : 17
Join date : 19.12.2011
Age : 28
Bosted : Løken

kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: Re: kua_me_hua rapotere darthgamer2000   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitimeLør Jan 21 2012, 11:37

FAEN!!! PENGA MINE KUSTUS DIN DRITT. Æ TRÆNGTE DE PÆNGA GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/user/DarthGamer2000?feature=guide
SRUSniper
Administrator
SRUSniper


Antall Innlegg : 84
Join date : 19.12.2011
Age : 32
Bosted : Drammen

kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: Re: kua_me_hua rapotere darthgamer2000   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitimeSøn Jan 22 2012, 08:59

Hei.
Jeg er bare nødt til å slenge inn en liten kommentar her. La merke til at det er mange tegn til at dette var en spøk, men uansett om dette startet med er jeg helt enig med de handlingene som ble tatt fra Kustus. I følge vår nåværende regler ser jeg en rekke brudd, § S1, § S2, S §6. På de nye reglene som enda ikke er satt i kraft er det brudd på: § 1 nr. 6, § S 1 nr. 1a og nr. 2, § 2 nr 4a og b. Jeg leste igjennom deler av server loggen der hvor jeg fant at DarthGamer2000 prøvde å skylde på en feil på serveren, noe med at tingene hadde falt ned i bakken. Hvordan vet jeg ikke, aldri noe som har skjedd med meg. Men prinsippet han prøver å komme med er det samme som om du skulle tulle-stjelt en bil fra en god venn og senere ha kjørt inn i en fjellvei på grunn av glatt føre, og skylde på at det var ikke din feil at det var is på veien. Når man først bestemmer seg for å fullføre en handling som DarthGamer2000 har gjort, og ta tingene, så får man fult ansvar for tingene, om man mister dem er det ille ute. DarthGamer2000 er kjent til å være korttenkt og forhåpentligvis så kan en straff på fem dager ute stengelse hjelpe. Forholdet mellom DarthGamer2000 og Team Bravo kommer til å bli strengt, det er ikke lenge til jeg kan se at DarthGamer2000 blir ute stengt fra serveren for godt. Han skal være glad det var Kustus som tok seg av denne saken, hadde det vært meg hadde det vær en avskillig høyere straff. Spilleren kua_me_hua er ikke akkurat kjent for å like eller takle en spøk særlig godt, da selv jeg har stor erfaring med forholdet til kua_me_hua.
Til Toppen Go down
Sponsored content





kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Empty
PosteTema: Re: kua_me_hua rapotere darthgamer2000   kua_me_hua rapotere darthgamer2000 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kua_me_hua rapotere darthgamer2000
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minecraft Bravo :: Gameplay Talk :: Report Player-
Gå Til: